فرش ماشینی

فرش ماشینی در دکوراسیون مدرن و فضای امروزی خانه ها نقش مهم و تاثیرگذاری دارد. رنگ ها و طرح های متنوع برای ایجاد هارمونی مناسب کمک می کند.
انواع فرش ماشینی مدرن با برندهای مختلف از کارخانه ‌های سراسر کشور مانند کاشان، مشهد و تبریز در بازار موجود است.
فرش ماشینی در انواع طرح و رنگ مختلف با تراکم‌ های متفاوت از 700 شانه تا 1000 شانه و 1200شانه تولید می شود.
مدل های فرش‌ ماشینی ابریشمی و فرش ماشینی طرح دستباف براساس سلیقه و نیاز شما می تواند زیبایی خانه شما را دوچندان کند.
برای خرید فرش ماشینی بهتر است از فروشگاه های معتبر اطلاعات لازم درباره اندازه، کیفیت متریال و رنگ فرش را کسب کنید تا انتخابی مناسب داشته باشید.
بهترین فرش ماشینی در اندازه های استاندارد و متناسب با نیازتان را با قیمت مناسب در نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر پیدا خواهید کرد.
فرش  ماشینی 12متری 9 متری یا 6 متری در رنگ ‌بندی‌های مختلف از رنگ‌ های سنتی لاکی، کرم و سرمه ‌ای تا رنگ‌ های فانتزی تر تولید شده است.

فرش ماشینی طرح دستباف

فرش ماشینی طرح دستباف همواره طرفداران بی شماری دارد، چون در قالیبافی تلفیقی از هنر و فرهنگ ایران دیده می شود و مملو از تاریخ و تمدن پیشینیان ماست.
فرش دستباف ایرانی قیمت بالایی دارد و همه افراد قادر به خرید آن نیستند، بنابراین فرش ماشینی طرح دستباف گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای است.
طراحی و تولید فرش ماشینی طرح دستبافت در تراکم ها و شانه های بالا انجام می شود. با این نوع فرش زیبایی و جذابیت منحصر به فرد را در دکوراسیون داخلی خانه خواهید داشت.

قیمت فرش ماشینی

قیمت فرش ماشینی با برندهای مختلف متفاوت است، مثلا دلیل اختلاف قیمت در فرش مشهد و فرش کاشان به عوامل مهمی بستگی دارد.
کیفیت دستگاه‌ ها و کیفیت مواد اولیه در کارخانه های تولید فرش می تواند روی قیمت محصولات تاثیر بگذارد؛ مثلا بافت فرش با نخ مرغوب و ضد حساسیت آن را ارزشمندتر می کند.
محصولاتی که با نخ های باکیفیت تولید می شوند، بدون پرز و دارای ثبات رنگ حداقل ۱۰ ساله هستند و در هر صورت قیمت فرش ماشینی تنوع زیادی دارد.
تنوع طرح در فرش و ابعاد و مدل می تواند از مزایای خرید فرش ماشینی باشد که مطابق با هر سبک و سلیقه تولید و عرضه شده است.
علاوه بر نام برند و کارخانه تولید کننده، سایر مواردی که روی قیمت فرش ماشینی تاثیرگذار است می ‌توان به اندازه فرش، جنس نخ به کار رفته، کیفیت بافت، جنس پود و رنگ فرش اشاره کرد.

فرش ماشینی مدرن

فرش ماشینی مدرن و فانتزی انواع جدیدی از فرش ‌های ماشینی هستند که این روزها در خانه های ایرانی جایگاه خوبی پیدا کرده است.
فرش‌ ماشینی کلاسیک و فرش ماشینی فانتزی دسته ‌بندی است که براساس نوع دکوراسیون انتخاب و خریداری می شود.
برخی مدل های گل برجسته است با نخ اکریلیک که بهترین جنس نخ است، بافته شده و از قیمت بالاتری برخوردار است چون این فرش ها عمر و دوام طولانی دارند.
فرش فانتزی مدرن شامل فرش سه بعدی، فرش شگی و فرش ترک یا فرش وینتیج تولید و عرضه می ‌شود. طراحی این فرش‌ ها بیشتر با اشکال ساده‎ تر است.
نخ به کار رفته در بافت فرش ماشینی مدرن و فانتزی با جنس های مختلف در بازار موجود و1000شانه، 1200 شانه و 1500 شانه عرضه می شوند.

فرش ماشینی ابریشمی

فرش ماشینی ابریشمی در رنگ ‌ها و طرح ‌های متنوع گزینه ‌ای مناسب برای دوستداران دکوراسیون‌ کلاسیک ایرانی است.
در بافت و تولید این نوع فرش از به ‌روزترین و مجهزترین دستگاه ‌ها و الیاف صد در صد پلی ‌استر یا همان ابریشم مصنوعی به نام ویسکوزاستفاده شده است.
در مقایسه با فرش ماشینی اکریلیک فرش ماشینی ابریشمی یا فرش بلژیکی عمر کوتاه ‌تری دارد، چون اکریلیک از الیافی محکم ‌تر و مقاوم ‌تر نسبت به فرش ابریشمی است.

 

1 پاسخ

تعقیب

  1. […] خرید فرش مدرن شما به راحتی می توانید فضای خانه را با حال و هوای […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *